Hola comunos,
Tengo un IPhone 6Plus traído de USA con AT&T, el mismo esta en lista negra porque no se siguió pagando el plan
Intente liberarlo desde la siguiente pagina https://iphoneimei.net pero luego de 3 dias me cayo el correo con esta informacion:
Your unlock has been unsuccessful. We respectfully have to inform you that your iPhone 6S (3543####848769) locked to ATT USA is unfortunately marked by the carrier as does not meet unlocking criteria - premium service required.
All cheap AT&T services only support out of contract, clean IMEI (see below). Your IMEI is either in-contract, financed, has unpaid bills or is reported lost.
Your IMEI requires our premium service which is guaranteed for 100% of IMEI regardless of status (and you only pay the difference between what you have already paid).
Please click button below and click Upgrade to Premium when prompted (This service takes 1-10 days):Mi pregunta es que tan arriesgado sea pagar los $95 extra (ya había pagado £19.98) para liberarlo y que funcione normal en las redes de El Salvador?
Alguien ha usado ya un método similar para liberar IPhones? Porque ya di por perdidos esos $27 porque me los reembolsaron pero en vouchers para ser usados en la misma pagina
Gracias de antemano por sus respuestas...
Saludos.